Kaksosjätkä on saanut Saunalahdelta ensimmäisen laskun heinäkuussa. Kovasti kiitellään tilauksesta, maksapa lasku eräpäivään mennessä...

Ongelma on siinä, että mitään liittymää ei ole olemassakaan. Ei ole sim-korttia eikä sopimusta. On vain lasku, jonka vuoksi Kaksosjätkä otti yhteyttä Saunalahteen ja luki sinne madonluvut siitä, että hän ei ole Saunalahden asiakas, mutta laskua lykkii tulemaan siitä huolimatta. Luultiin, että asia tuli korjattua.

Vaan eipä tullut. Eilen tuli uusi lasku, nyt isompi. Siinä laskutetaan Kaksosjätkää puhepaketista, mitä siis ei ole olemassakaan. Edelleenkään emme kukaan ole Saunalahden asiakkaita, meillä on kestosopimus ihan toiselle operaattorille.

Aamuäreänä (olin tänään erityisen äreä..) soitin heti kahdeksan jälkeen asiakaspalveluun. "Jos asiasi koskee matkapuhelinliittymää, paina yksi...." Painan yksi. "Jos asiasi koskee päläpäläpälä.... jos asiasi koskee laskutusta, paina kaksi.." Painan kaksi. "Meillä on nyt paljon puheluja jonossa, haluatteko odottaa". Vastasin sinänsä ihan miellyttävä-ääniselle miehelle, että en perkele tosiaankaan halua odottaa, tässä on odoteltu jo ihan tarpeeksi, haluan SAADA TÄMÄN HELVETIN LIITTYMÄN PERUTTUA! Sitten painoin punaista luuria ja olin entistä kiukkuisempi.

Hetken päästä yritin uudelleen. Enää ei edes pääse painelemaan ykköstä ja kakkosta, nyt sanotaan heti kättelyssä, että palvelumme on ruuhkautunut, valitamme teille mahdollisesti syntynyttä haittaa. Sanoin miehelle, että haista sinä, äijä pitkä paska!

Miten pääsee peruuttamaan liittymää, jota ei ole olemassakaan, jollei pääse asiakaspalveluun? Sähköpostissakin voisin asiaa koittaa hoitaa, mutta missään laskussa ei mainita sähköpostiosoitetta. Ja tuskin siellä kukaan vaivautuu lukemaan sähköposteja, saati toimimaan niiden perusteella.

Saatana kumminkin!