Tämä meinasi olla mulle liikaa! Sain paketin, jonka hain tänään postista. Olen vieläkin ihan pökerryksissä! Käsittämätöntä!

Minz, tuo meidän ihana Minzimme laittoi mulle fb:n kautta viestin viime viikolla:

Yhdelle ♥ enkelille ♥ maan päällä! Jännää paketin kulkua luoksesi vaikka seuraamalla netistä pakettitunnuksella: XXXXXXXXXX  täältä http://www.itella.fi/itemtracking/itella/?x=mPCwbrCg1rbak3I12XO86

Mie tietenkin päättelin, että Minz on laittanut mulle paketin ja nimittää mua enkeliksi Pakettitunnuksella näin, että paketti on lähtenyt liikkeelle, mutta siitä ei nähnyt määränpäätä. Olin silti varma, että se olen mie

Sitten tuli postipojan jättämä kortti, jossa sanottiin, että mulle on osoitettu paketti, mutta koska se ei mahtunut postilaatikkoon, mun täytyy hakea se postista. Mie hyppään autoon, ja haen paketin, sellaisen tötterön. Mitähän kummaa Minz on mulle lähettänyt

Avasin tötterön, ja tajusin heti, että sehän oli mun Kaksosjätkälle tilaamani joululahja, olin niin täpinöissäni, etten tajunnut edes katsoa mistä paketti oli lähetetty. Ei Minzilästä, vaan All-Postersilta

Sitten vasta pälähti päähäni: ehkä Minz on laittanut paketin jollekin meidän yhteiselle blogiystävälle, ja laittanut pakettitunnuksen muillekin näkyville, jotta me voitaisiin seurata, milloin paketti menee perille. Ei mulle, vaan jollekulle toiselle, ja mie odotan täällä ja kuvittelen olevani joku enkeli jonkun mielestä Kamalan noloa!

Onneksi Minz riensi kertomaan, että mulle on tosiaan tulossa paketti, jostain syystä sen tulo vähän viivästyi. Tänään, tullessani äitini luota Keski-Suomesta, oli pakettikortti postilaatikossa.

Voi Minz, mitä sie mulle lähetiti!

Iso pahvilaatikko

Täynnä niin ihania juttuja, että mun piti hakea Kaksoslikka avaamaan kanssani pakettia. Katsokaa, ihmetelkää, ja päättäkää sitten, kuka täällä blogistaniassa on enkeli.

Kaksi ihanan pehmeää pyyhettä

Kaksi ruusutarjotinta (kuvassa päällekkäin), neljä ruusukuppia, neljä ruusukuvioista lasinalusta:

Kasvonaamioita kaksi kappaletta (tai nassuuni aattelin ne laittaa, en ole lukenut vielä käyttöohjetta..), kaksi meikkisientä, iso sivellin, antioksidantteja purkki (ensimmäisen aattelin ottaa iltapalan kanssa), huulirasva. Kaksoslikka meinaa pölliä nuo meikkausvälineet... tapellaan täällä kohta.

Kassi, jota voi käyttää kirjasto-kauppa-jumppakassina. Näin aattelin ainakin mie tehdä.

Mukana koirakortti, jonka etupuolella lukee:

"Olen kuunnellut korpien kohinoita

ja nähnyt valtateitä noita.

Joskus on hyvä kulkea vaan

muistojen polkuja poljetuita."

Ja Minz on jatkanut toiselle puolelle:

Saako siitä selvää, oli otettava ilman salamaa kuva, ja kädet tärisi tuossa kohtaa vielä

Voi että, mie olen nyt ihan sanaton (hurraa, huutaa blogikansa, kerrankin se on hiljaa..) Siis uskomaton paketti täynnä ihanuuksia. Kaikki tulee käyttöön, ihan takuulla.

Voi Minz, miten mie voin sua tarpeeksi kiittää! Olet täyttä kultaa, uskomaton ihminen!