Olipa pakko palata vielä kiukuttelemaan tätä suomen kielen (vai suomenkielen?) raiskaamista!

Mulle on jo tarpeeksi kamalaa tämä yhdys sanojen osaamattomuus (juujuu, on välillä itselläkin ongelmia, ks. yllä..), jolloin on vaikea lukea, kun koko ajan korjaa ja tankkaa yhdys sanojen oikea oppista kirjoitus tapaa... mutta sitten nämä, joista saan ahdistuskohtauksia:

Mulle ei kannata sanoa hei haloo, tai aikuisen oikeesti, tai hanki elämä, tai kato peiliin. Ainakaan ei kannata sanoa niin, että henkilö joka mulle tällaisia tärskäyttelee, seisoo käteni ulottuvilla. Siitä voipi kyseinen henkilö  lähteä yksi tai kaksi silmämunaa köyhempänä kotia kohti.

Sitten tämä KOKOUSTAMINEN! Mikä sanahirvitys! Tekemällä tehty. Ja tänään avasin Net-Anttilan laskun, ostin nimittäin osamaksulla hajonneen imurin tilalle osamaksulla uuden. Tässä laskussa lukee: Huomatkaa, että kullakin lomakkeella on kaksi (2) erälaskua. Maksu tiliöityy automaattisesti viitteen mukaiseen erään. TILIÖITYY!!! Voi härreguud! T-I-L-I-Ö-I-T-Y-Y ! Täähän on jo perhekokoustamisen paikka!

Olen tyrmistynyt! Minua tyrmistöityttää!