Oon pahalla päällä ja väsyksissä. Ja tietenkin joku soittaa tuntemattomasta numerosta. Yleensä en vastaa tuntemattomiin, mutta jokin häiriötila valtas mielen, ja vastasin.
 

Joku nainen jostain (?) firmasta soitti ja kysyi, olenko kiireinen (no perkele, en kai vastais jos oisin kattolumia pudottamassa tai vastaavassa) Vastasin, että jos kaupittelet jotain, mulle on turha kaupitella, ja siitä nainen innostuneena ALKAA KAUPITELLA MULLE JOTAIN HELVETIN OMEGA KOLMOSTA.
 

Keskeytin ja kysyin, miten se soittaa mulle, koska mulla on puhelinmyyntikielto voimassa. Nainen sanoo, ettei täällä mitään näy, päinvastoin, meillä on sun kaikki tiedot (??) Kysyin, mitä tietoja, ja mistä ne on peräisin. Olen kuulemma vastannut netissä kyselyyn (???) Yritin saada selville, mistä kyselystä on kyse, ja nainen toistelee: meillä on sun kaikki tiedot täällä (lällällääää).
 

Sanoin, että ostan omegani luontaistuotekaupasta, jos ostan. Ja kysyin, miten nainen soittelee tuntemattomasta numerosta, puhelinmyyjillä pitäisi olla numero näkyvillä. No kuule, me ei tälle mahdeta yhtään mitään, nää puhelut tulee Ruotsin kautta (täh??) Ja meillä on täällä sun kaikki tiedot (kiitti vaan, en tuota vielä ollut kuullutkaan). Nettikyselyihin ei kannattaisi mennä vastaileen, jos ei sitten haluakaan ostaa tuotteita (täh?).
 

Sain luurin korvaani. Kerran näinkin päin, yleensä luuri kai paiskataan sen myyjän korvaan. Ehdin vielä sanoa haista paska. En tiedä, kuuliko nainen sen, mutta mun oloa se pikkuisen piristi.
 

Kiitos kun sain avautua.