Mie en enää jaksa asua näiden hullujen kanssa! Etenkin tuo meidän mamma on niuhottaja, tiukkapipo, joka ei ymmärrä koiria! Voisko joku kuunnella mun huolia?

Mamma heräs aamulla, se on muutenkin aina pahalla päällä ja kärtty aamuisin, mutta nyt se sitten sekos kokonaan, ja väitti että meillä haisee pahalle. Ensin mie olin vaan tyytyväinen, kun se alkoi etsiä kissan kakkaläjää joka puolelta, ja aattelin että nuo mun lempiviholliset joutuu kohta kuseen. Mutta ei se löytänyt mistään kissankakkaa. Sitten se alko tuijottaan MINUA! Ja kun mamma sitten tarkasti mut tarkemmin, se huomasi että mun toinen kylki ja naamakin on parfymoitu. Minkäs mie voi sille, että se mikä haisee mun nenässä hyvälle, haiseekin mamman nenään .... se sano ruman sanan että paska haiseeOtsan rypistys Se hoki, että missä sie oot kieriny, mistä sie oot saanu paskaa turkkiis, ei kai sitä oo sun naamassakin (no olihan sitä, piti vähän maistaakin ja hyvää oli!)

Mamma laittaa ite sellaisesta pullosta hajua kaulaansa, ja sitten kun mie yritän laittaa omaa lempituoksuani samalla tavalla, siitä tulee sanomista. Mie en nyt kertakaikkiaan jaksa tätä!

Ja mie en tykkää pesemisestä yhtään! Mut raahattiin suihkuun, ja mamma hoki siinäkin, että eihän sua voi ees nostaa, sie haiset niin kamalalle. Nosti se, ja pesi mut kokonaan. Naamankin se pesi sillä saippualla, ja veteli naamakarvoista. Eikö se vois tajuta, että koirat EI halua haista saippualle, ne haluaa haista paskalle! Huuto

Kaikkein nolointa on se, että mun kaunis, ihana turkkini on pesun jälkeen läts. Ja naama on läts. Mamma yritti mua pyyhkeeseen kuivata, mutta siinä vaiheessa mie sanoin, että nyt riitti, jokin ylpeys se on koirallakin, erityisesti Valkoisella Länsiylämaan Terrierillä, ja ravistin turkkini kuivaksi niin että mamma kastu. Siitäs sai.

Sitten se tuli touhottaan vielä kameran kanssa ja ottaan kuvaa meikäläisen alennustilasta. Pesty, märkä koira ei ole mikään kaunis näky.

1245345167_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mie en nyt kertakaikkiaan kestä tota mammaa enää. Voisiks joku adoptoida mut? Kunnioittaen Viivi

1245345137_img-d41d8cd98f00b204e9800998e