Viivi toivottaa runsaslukuisille ihailijoilleen oikein riemukasta vappua!

Me lähdetään tuon mamman kanssa kohta ajelemaan mun ja mamman kavereiden mökille, niin mulle on kerrottu. Sinne tulee mun vanha koirakamu Tupsu, joka on vanha perhoskoira, eikä se tykkää yhtään kun mie yritän houkutella sitä leikkimään. Siis tylsä tapaus, se vaan mulkoilee ja haukottelee ja makaa. Mutta mamma sai juuri kuulla, että kavereiden pojan uusi koira tulee sinne myös, ja mikäli me ollaan mamman kanssa saatu oikea käsitys tästä tyypistä, niin alkaa varmaan tapahtua! Se on kuulemma sekarotuinen ja aikuinen, kouluttamaton koira, joka tekee mitä tykkää, joten voin ainaskin yllyttää sitä kaikkeen pahantekoon, jollen itse innostu mukaan. Mamma pelkää, että mie karkaan metsään, mulla kun on ollut sellaisia taipumuksia täällä kotona. Mie kyllä luulen, että oudossa paikassa mie en uskalla karkailla.

Toivottavasti mun pesty turkki ei sotkeennu. Meidän mamma muisti ostaa Maman ja Apukokin suosittelemaa Marseille-saippuaa, ja sillä mun turkki pestiin eilen. Siis aivan tajuttoman valkoiseksi, kiiltäväksi ja pehmeäksi tuli mun turkki, ikinä en ennen ole ollut NÄIN kaunis, vaikka toki hyvän näköinen ennenkin. Aamulenkillä moni ihminen pysähtyi ihastelemaan ja kehumaan, miten kaunis ja hohtavanvalkoinen olen! Kiitos, Mama ja Apukokki, tuo oli tosi hyvä neuvo! Suosittelen muillekin valkoturkkisille koirille!

Laitan tähän tänään otetun valokuvan. Tosin kuvassa ei eroa entiseen huomaa, mutta kuvan myötä me mamman kanssa halutaan toivotella kaikille oikein mukavaa vappua! Olkaa koiriksi! (mamma käski sanoa että ihmisiksi, mutta en mie voi sellaista toivotella)

 

1241100608_img-d41d8cd98f00b204e9800998e