Ihania nämä kirpakan syysaamut.

Eilen lähdettiin Viivin kanssa tuttuihin ja taattuihin suppismetsiin etsimään valmiiksi hyvät saalispaikat, jotta sitten siskon kanssa parin viikon päästä päästään sienestään. Kummallista: niissä paikoissa, joissa AINA on läjittäin sieniä, ei ollut suppiksia ollenkaan. Säädin silmät monta kertaa suppilovahverotaajuudelle, eikä niitä ollut! Onneksi sitten kahden tunnin rämpiminen palkittiin edes jonkinlaisella pläjäyksellä pienen pieniä suppiksia, jotka ehtivät kahdessa viikossa juuri ideaalipoimittaviksi. Kaveri sanoi tosin, että ne ovatkin täällä vasta nousemassa esille, joten emme luovu toivosta saada noin kymmenen kiloa suppiksia säilöttäväksi.

Stansta oli tehnyt mielenkiintoisen sisustustestin, ja mie tietenkin kokeilin myös. Tuli kyllä ihan mun näköinen vastaus. En kopioi sitä tekstiä, mutta tässä on mun ihannesisustus toteutettuna testin mukaan. Ketä ihastuttaa ja ketä ällöttää? Hyvin erilaisia makuja on ihmisillä, niistä vaihtoehdoista, joita testi eteeni lykki, osa oli sellaisia, että piti nopeasti kelata kuva silmien edestä pois, kun oli niin erinäköinen kuin oma suosikki.

Vaihtoehdoista tämä oli lähinnä mun makua. Hieman yltiöromanttista ja naisellista?

(tuuletushärdellistä voisin luopua, muu täsmää)

Kävinpä alkuviikosta mammuttimarkkinoilla. Mie naurahtelin itsekseni, koska olin menevinäni halpaan, ja kauppias varmaan luuli mun menevän halpaan tyhmyyttäni.

Mulla on lemppari-suihkusaippua, Lumenen raikkaan hajuinen tuote. Ostan sitä aina monta putelia silloin kun se on Anttilan tarjouksessa 1,99€. Nyt sekä suihkusaippua että vartalovoide olivat mammuttimaisessa tarjouksessa: kaksi yhden hinnalla. Hinta oli 5.90

Tajusin kyllä tulevani höynäytetyksi, mutta koska olen riippuvainen tuosta saippuasta, ostin kauppiaan mieliksi tuplapakkauksen, siis yhden hinnaksi tuli melkein 3 euroa , "normaalihinta" kahdelle putelille olisi 12.80

Mitähän muuta järkyttävän halpaa siellä onkaan myynnissä. Pitääpä tarkistaa lehdestä.